شرکت ViewSonic خبر از عرضه ی نمایشگر LCD جدید خود با نور پس زمینه ی LED داد. LED مدل VX2336s بر پایه ی تکنولوژی نمایش فوق شفاف تصاویر IPS جهت ارایه ی زاویه ی دید عریض تر و یکنواختی بهتر تصاویر ساخته شده است. این نمایشگر جدید دارای وضوح تصویرFull HD ۱۰۸۰×۱۹۲۰، نسبت کنتراست دینامیک بسیار بالای ۲۰،۰۰۰،۰۰۰:۱، نور پس زمینه ی LED، و سرعت پاسخ گویی ۲۰ میلی ثانیه می باشد. این نمایشگر با استفاده از پنل IPS، زاویه ی دید ۱۷۸/۱۷۸درجه را مهیا می کند.

این نمایشگر طوری طراحی شده که می توان آن را روی دیوار نیز نصب نمود و نیز سازگار با VESA در اندازه ی ۱۰۰mm× mm100 می باشد. در این دستگاه قابلیتی به نام Eco-Mode یا حالت اقتصادی در نظر گرفته شده که دارای سه حالت استاندارد (۱۰۰ درصد)، بهینه (۷۵ درصد) و صرفه جو (۶۰ درصد) است که امکان تنظیم روشنایی در وضعیت های مختلف را به کاربر می دهد. با این قابلیت، نمایشگر قادر به تشخیص شفافیت و تیرگی تصویر بوده و به صورت خودکار نور پس زمینه را به منظور به حداکثر رساندن محدوده ی رنگ نمایشگر تنظیم می نماید.

 نمایشگر LED مدل VX2336s شرکت ViewSonic دارای ورودی های DVI و VGA می باشد. این دستگاه در بازار انگلستان به قیمت ۱۵۹ پوند در دسترس می باشد.  






 




تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

شرکت سامسونگ به تازگی تصاویری را از تلویزیون LCD منتشر کرده است که صفحه این تلویزیون شفاف است و شما قادر

هستید آنچه که آن طرف این تلویزیون قرار دارد را ببینید .

نام این تلویزیون LTI460AP01 می باشد که اندازه آن ۴۶ اینچ است . سامسونگ می گوید این تلویزیون شفاف تنها ۱۰ درصد

انرژی یک تلویزیون LCD استاندارد را مصرف می کند .

تصاویر بیشتر از این LCD را پایین تر در همین صفحه مشاهده کنید . به نظر می رسد این تلویزیون شفاف ماه آینده در

نمایشگاه CES 2012 به نمایش گذاشته خواهد شد .

اطلاعات بیشتری در مورد این LCD منتشر نشده است و باید کمی تا نمایشگاه CES 2012 صبر کنید . چه کارایی هایی

برای این LCD ویزه در نظر دارید ؟

منبع : Ubergizmo



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

بر اساس گزارش موسسه تحقیقات بازار GfK، انتظار می رود که رشد فروش جهانی تلویزیون های LCD در سال ۲۰۱۲ کاهش محسوسی را تجربه کند.

این شرکت معتقد است که در سال ۲۰۱۲ رشد بازارهای جدید و میزان تقاضا برای تلویزیون در آمریکا و اروپا فرو خواهد نشست. میزان رشد فروش جهانی تلویزیون در سال ۲۰۱۱ نسبت به سال قبل، حدود ۱۲ درصد بوده است، اما پیش بینی ها برای سال ۲۰۱۲ در خوش بینانه ترین حالت رشد ۷ درصدی را نشان می دهد.

Digitimes گزارش می دهد که پیش بینی این موسسه تحقیقاتی، فروش ۲۲۵ میلیون دستگاه تلویزیون ال سی دی در سال جاری میلادی است. البته سامسونگ به عنوان بزرگترین فروشنده تلویزیون در دنیا، وعده فروش بیش از ۵۰ میلیون دستگاه را در سال جاری میلادی داده است.

حال باید ماه های باقی مانده از سال را منتظر بمانیم تا میزان نزدیکی این پیش بینی ها به واقعیت را بسنجیم. نظر شما در این خصوص و میزان فروش تلویزیون در آینده نزدیک چیست؟




تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

 

 

منبع:sun news



 

صبر کنید، امسال هنوز زمان خوبی برای خرید یک تلویزیون سه بعدی نیست. اما به هر حال بسیاری از شما قصد خرید تلویزیون جدید را دارید و نمی توانید از قابلیت 3D چشم پوشی کنید. و نکته دیگر هم این است که بهترین تلویزیون دو بعدی، یک تلویزیون سه بعدی است. زیرا پردازنده های تصویر قدرتمندی که برای رندر بعد سوم لازم است، در حالت دو بعدی هم بهترین کیفیت را در اختیارتان می گذارند. 

علاوه بر این، می خواهید مسابقات ورزشی را چگونه تماشا کنید؟ با کله های به هم چسبیده جلوی تلویزیون کوچک خانه، یا بر روی یک صفحه واقعا بزرگ که بتوانید خودتان را در کنار زمین مسابقه تجسم کنید! سایت گیزمودو با تست برخی تلویزیون های اچ دی 3D که حداقل ۶۰ اینچ هستند، چهار گزینه را که بهترین تصویر، وضوح رنگ و قویترین پنل سه بعدی را داشته اند، برگزیده است. در این بررسی همچنین مواردی چون راحتی نصب، راه اندازی و تنظیم هم مورد توجه قرار گرفته اند. همچنین همه این تلویزیون ها را می توان بدون داشتن تخصص و مهارت خاصی، با شیوه THX calibration که در همه بلو-ری های THX موجود است کالیبره و بهینه کرد. 




تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

صفحه نمایش 3 بعدی سونی پلی استیشن

سونی به زودی یک صفحه نمایش 3D ، بسیار باریک LED  رو به بازار عرضه می کنه که قادره همزمان 2 تصویر مختلف که مربوط به 2 بازیکن مختلف می شن ، رو دریافت کنه، علاوه بر این وضوح تصویر تمام اچ دی (1920×1080) ، کانتراست 5,000:1 ، 4ms GTG زمان متوسص واکنش ، 176 درجه زاویه دید ، بعلاوه 2 اسپیکر و یک ساب ووفر داخلی ، 2 پورت HDMI  ، ورودی کابل کامپوننت ، خروجی هدفون استریو، داره و  از 13 نوامبر با قیمت 499 دلار فروخته می شه، البته لوازم جانبی دیگه ای هم براش در نظر گرفته شده.




تاریخ: جمعه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

مانيتور فوق باريكS2330MX دل(Dell)

به تازگی دل (Dell) مانیتور فوق باریک S2330MX را به بازار عرضه کرده. این مانیتور 32 اینچی فقط 3.8 کیلوگرم وزن دارد و پهنای آن از 0.4 اینچ فراتر نمی رود. تنها صفحه LCD این مانیتور برای نشان دادن گرافیک بالا و وضوح بیشتر عکس ها کافی نبود پس دل (Dell) برای تولید و روشنایی بیشتر و سطوح سیاه و سفید بهتراز نور پس زمینه  LED کمک گرفت.در این مانیتور بازی ها با 2ms تأخیر پخش می شوند و این در حالی است که پخش فیلم های Blu-ray در صفحه های تیره با تأخیر بیشتری‌ پخش می شوند. همه این امکانات را فقط با قیمت $250 دلار می توانید تهیه کنید.
 




تاریخ: جمعه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

ال ای دی مادن قرمز

شرکت  Osram Opto Semiconductors ، ال ای دی جدید مادون قرمزی رو ساخته که به خاطر سایز بسیار کوچیکش می تونه روی تاچ اسکرین های قوق العاده نازک تعبیه و استفاده بشه، البته قبلاً هم از مادون قرمز در تولید تاچ اسکرین استفاده شده، به عنوان مثال در مایکروسافت Surface ، یا به تازگی در کتاب خوان  Barnes & Noble و یا Kobo. ولی محصول جدید Osram Opto به راحتی جوابگوی اسکرین های مالتی تاچ مورد استفاده در تبلت ها هست ، با حفظ این ویژگی که ضخامت اون به صورت قابل توجهی کمتر میشه.

در حال حاضر این شرکت در تلاشه که بتونه کمپانی های بزرگ رو متقاعد کنه تا از این دیود های 0.45 میلیمتری در تبلت های خودشون استفاده کنند.

 

 




تاریخ: جمعه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

توشیبا ال سی دی

توشیبا ZL2 با قیمت سرسام اور 7999 یورو و یا به عبارتی 14 میلیون تومان اولین تلویزیون سه بعدی بدون نیاز به عینک توشیبا هست که قراره اواخر سال میلادی به بازار بیاد. سه بعدی بودن تنها ویژگی منحصر به فرد این محصول نیست، دقت تصویر بسیار بالا که چهار برابر HD و یا 3,840  در 2,160 پیکسل (معروف به 4K) نیز یکی دیگه از ویژگی هاش هست این کیفیت معمولا برای پروژکتورهای سینما ها استفاده میشه.

 

3,840




تاریخ: جمعه 10 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

تلويزيون پلاسمای ال جی با قلم لمسی

فن آوری جدید استفاده از قلم های لمسی را در تلویزیون های پلاسمای ال جی می توان دید. این تلویزیون ها در ابعاد 50 اینچ و 60 اینچی موجود هستند. هر کدام از این تلویزیون ها شامل یک جفت قلم لمسی هستند که علاوه بر کنترل تلویزیون، کنترل نرم افزارهایی مانند تقویم و گالری عکس را نیزبر عهده دارد. قابل توجه است که این تلویزیون امکان نصب ویندوز را به کاربر می دهد و همچنین کاربر می تواند به سادگی با آن نقاشی کند.

مدل 60 اینچی این تلویزیون قابلیت پخش 3دی را  دارد و علاوه بر قلم، یک جفت عینک 3D نیز دارد. قیمت تلویزیون 60 اینچی 3دی دار 2.199 دلار و60 اینچی بدون 3D 1.699 دلار و50 اینچی 1.099 دلار می باشد.




تاریخ: جمعه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

مانیتور USB AOC

در ماه آینده قراره یک مانیتور خیلی جالب وارد بازار بشه که دیگه نیازی به وصل شدن مستقیم به برق نداره و شرکت سازنده ، AOC تضمین کرده که انرژی زیادی هم مصرف نمی کنه، پس شما می تونید حتی اون رو به راحتی به ورودی USB نوت بوک خودتون هم متصل کنید.

این مانیتور که از نظر ظاهر تقریباً معمولی هست و ویژگی ظاهری خاصی نداره، فقط حدود 1 کیلو وزن داره که با صفحه ی 16 اینچی و ضخامت 2 سانتی خیلی راحت قابل حمل در انواع کیف هست و با وجود قیمت مناسب 139 دلار و صفحه 16:9 TFT ، رزلوشن 1366 x 768 ، انتخاب مناسبی به نظر میاد.




تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 


با معرفی تلویزیون گوگلی ال جی ، به نظر می رسد موج تازه ای از گوگل تی وی را در CES و سال 2012 شاهد باشیم. اما برای کسانی که علاقه ای به تعویض تلویزیون و خرید تلویزیون جدید ندارند، راه حلی برای داشتن یک تلویزیون اندرویدی وجود دارد؟ خب، همیشه نوآوری در دنیای دیجیتال حرف اول را زده است! شرکت Always Innovating با یکی از کوچک ترین و شاید جذاب ترین گجت های این دوره قصد دارد در CES امسال شرکت کند. یک دانــــگل HDMI ساده که به شکل کاملا کاربردی یک سیستم کامل را در درون خود جای داده است. پردازنده Cortex-A9 همراه با رم ۲۵۶ مگابایت تا یک گیگابایتی، به علاوه وای فای، بلوتوث و NFC داخلی، یک مجموعه کامل را برای کار با سیستم عامل اندروید در اختیارتان می گذارند.

هدف نهایی از تولید چنین محصولی هم، تبدیل کامل یک تلویزیون اچ دی معمولی به یک ابزار اتصال به اینترنت و سرگرمی همه کاره است. تنها کافی است که دانـــگل را به پورت HDMI تلویزیون وصل کرده، سر دیگر آن را هم برای تامین نیروی لازم به پورت USB تلویزیون متصل کنید. حالا با کنترل از راه دور مادون قرمزی که همراه آن است، کار با سیستم عامل اندروید را درون صفحه بزرگ تلویزیون شروع کنید.

این ابزار کوچک به راحتی از پس پخش تصاویر ویدیویی با کیفیت 1080p بر می آید و به Hulu،Netflix و فروشگاه ویدیوی آمازون هم دسترسی دارد. گفته می شود که برای اندرویدی کردن تلویزیون تان احتمالا باید ۷۹ دلار پرداخت کنید. البته تا زمان عرضه، قیمت دقیق آن مشخص نخواهد شد.


 




تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

ترکیبی از سیستم عامل آندروید گوگل و صفحه نمایش 3D + تلویزیون هوشمند شرکت LG محصولی را برای مصرف کنندگان فراهم آورده که سرگرمی های جدید و جذابی را برای دارندگان این محصول پدید می آورد.

بنا به گزارشات شرکت LG ادعا کرده که این TV به خوبی از عهده ی مولتی تسکینگ بر می آید، شما می توانید همزمان با کنترل از راه دور جستجو کنید و در شبکه های اجتماعی بچرخید و برنامه های محبوب تان را هم تماشا کنید.

عینک های مخصوص این TV به باطری نیازی ندارند در نتیجه سبک و راحت هستند، به گفته ی این شرکت عینک ها با قیمت ارزانی اراعه خواهند شد تا مصرف کنندگاه بتوانید تعداد زیادی از آنها در خانه داشته باشند و با خانواده فیلم های 3D تماشا کنند.

شرکت LG قابلیتی را در این TV فراهم کرده تا شما بتوانید برنامه های 2D را هم به 3D تبدیل کنید، LG پلتفرم این TV هوشمند را مبتنی بر NetCast ساخته و گفته است در سال آینده 60 درصد از تلویزیون های جدیدش را به این فناوری مجهز خواهد کرد.








نقل قول:به گزارش LG Electronics محصول جدید این شرکت که یک TV هوشمند می باشد در نمایشگاه الکترونیک (2012 CES) در لاس وگاس معرفی خواهد شد.

تلویزیون هوشمند LG قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارد و از دیگر امکانات هوشمند این TV می توان به کنترل از راه دور آن اشاره کرد که LG نام آن را Magic Remote Qwerty گذاشته است، این کنترل با مجمومه ای از فرامین صوتی و تعداد مختلفی دکمه کار خواهد کرد.

 




تاریخ: پنج شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

عکس تلویزیون

پاسخ فوری: LED! (البته آخرین سری هر مدل و حداکثر تا ۵۲ اینچ).

پاسخ کامل:

LCD، Plasma، CRT،TFT، Laser TV، Projection TV و یا OLED ، نوع سه بعدی (۳D)  آن، کدام تلویزیون را بخرید؟!

کلمات بالا (LCD، Plasma، CRT،TFT، Laser TV، Projection TV و یا OLED) را بارها بارها از زبان افرادی زیادی شنیده اید در این مقاله می خواهیم تکلیف این کلمات را برایتان روشن کنیم در صورتیکه که قصد دارید تلویزیون جدیدی بخرید پیشنهاد می شود این مقاله را بخوانید چون قرار است برای خرید آن پول زیادی بپردازند (اگر چه اخیراً خیلی ارزان شده! ) و دیگر اینکه امروزه تلویزیون با امکانات پیش روی ما مثل ماهواره، فیلم ها و دی وی دی های جدید با زیرنویس فارسی همزمان با کشور های بزرگ دنیا آن فقط با ۱۰۰۰ تومان قطعاً زمان زیادی پای آن خواهید نشست.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا

 

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

امروزه تکنولوژی وسایل الکتریکی و چند رسانه ای به سرعت رشد می کند طوری که برنامه ریزی برای خرید یک وسیله ممکن است با مشکل مواجه شود و وسیله جدیدی با قیمت مناسبی وارد بازار شود و برنامه شما را برای خرید به هم بریزد.

یکی از این تکنولوژی ها LCD است. برای اینکه بتوانید انتخاب درستی در خرید داشته باشید این راهنما می تواند کمک موثری برای شما باشد.در این مقاله منظور از تلویزیون های LCD قدیمی تلویزیون هایی است که از تکنولوژی LED استفاده نمی کنند. چون همانطور که بعدا خواهیم دید LCD و LED تفاوت جزئی در تکنولوژی با هم دارند که کیفیت تصویر را بسیار بهبود می بخشد.

کنتراست /سطح بندی رنگ سیاه:
تلویزیون های LCD همیشه هنگامی که تلویزیون روشن است نور پس زمینه دارند. برای تولید رنگ سیاه بر روی صفحه نمایش بایستی مانع از برخورد نور پس زمینه به صفحه نمایش شوند و این کار را با استفاده از منحرف کردن کریستال به یک مکان بسته انجام می دهند که این عمل باعث به وجود آمدن کنتراست کم تصویر و محو شدن جزئیات در نواحی تاریک تصویر است.

در تلویزیون های LED، سعی شده است تا این مشکل با استفاده از local dimming رفع شود. با استفاده از این تکنولوژی، در نواحی تیره تصویر با کنترل نور LED ها سعی می کنند تا میزان تیرگی نقاط را بالاتر ببرند و کنتراست بهتری را برای تصویر تولید کنند و جزئیات نواحی تیره را بهتر نمایش دهند.

مقایسه LCD و LED از نظر زاویه دید
تکنولوژی LCD های قدیمی تلاش بسیاری برای بهبود زاویه دید کرده اند اما تا امروز بهترین زاویه دیدی که داده اند، نمی تواند زاویه های کمتر از ۳۰ درجه از لبه تصویر را پوشش دهد، اما در تکنولوژی تلویزیون های LED این مقدار بسیار بهتر شده است تا حدودی که در این زمینه( زاویه دید) با تلویزیون های پلاسما رقابت می کند.

نمایش ویدئو های با سرعت زیاد:
ویدئو هایی که دارای صحنه های اکشن هستند و در فاصله زمانی بسیار کم تعداد زیادی از اتفاقات رخ می دهد به زمان پاسخ و نرخ رفرش صفحه وابسته هستند و هیچ گونه وابستگی به تکنولوژی تولید نور پس زمینه ندارند. در صورتی که این فاکتور برایتان مهم است باید بر اساس زمان پاسخ(Response time) و (Refresh rate) تصمیم بگیرید که کدام مدل (توجه کنید مدل نه LCD یا LED) را بگیرید.

طول عمر:
بسیاری از شرکت ها برای تلویزیون های LED خود طول عمر میانگین ۱۰۰هزار ساعت را در نظر گرفته اند.این زمان بسیار زیاد است و با توجه به اینکه مدت زمان زیادی نیست که تکنولوژی LED وارد بازار شده است و سابقه ای در این زمینه ثبت نشده است نمی توان قطعی اظهار نظر کرد.اما با توجه به نحوه تولید تصویر و نور پس زمینه تلویزیون های LED طول عمر زیادتری نسبت به تلویزیون های LCD دارند.

مصرف برق:
تلویزیون های LED که در این مقاله به شرح جزئیات آنها پرداختیم (دارای تکنولوژی local dimming) به مقدار بسیار کمی بیشتر از تلویزیون های LCD قدیمی برق مصرف می کنند. مصرف برق این تلویزیون ها در حدود مصرف برق تلویزیون های پلاسما است. البته مصرف برق تلویزیون هایی که با استفاده از LED های کار گذاشته شده در لبه پانل کار می کنند (Edge lit) کمتر از تلویزیون های LCD است.

در صورتی که مصرف برق تلویزیون برایتان مهم است ترتیب مصرف برق از کم مصرف به پر مصرف به صورت زیر است:
تلویزیون ها LED Edge Lit، تلویزیون های LCD قدیمی، تلویزیون های LED local dimming و تلویزیون های پلاسما.




تاریخ: چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
ساعت فلش
رتبه در گوگل
برترین وبلاگ


آگهی انجمن بهترین وبلاگ

انجمن آگهی بهترین کد قالب وبلاگ

افزایش امتیاز وبلاگ

جایزه ویژه : تبدیل وبلاگ به سایت
وبلاگSponsered By :

قالب کد وبلاگ قالب وبلاگ



امکانات جانبی
تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی Create your flash banner online in 5 step

ابزار وبلاگ

جاوا اسكریپت

/a/a/a